Ştiri pe scurt

Niki Lauda – probabil se plictiseste si de aceea – a declarat ca a facut un pariu cu Horner pe 50 de euro cum ca echipa Mercedes nu va suferi nici o penalizare in urma testelor efectuate la Barcelona. Alte lucruri ies la iveala in schimb. Ferrari au facut si ei un test cu Pedro de la Rosa inaintea cursei de la Barcelona de acum 2 saptamani insa cu monopostul Ferrari din 2011, lucru insa care oricum este si el la limita regulamentului. Stefano Domenicalli a declarat ca motivul pentru care a inaintat protestul este ca vrea sa faca si ei teste in timpul sezonului si nu ca ar dori ca Nico Rosberg sa fie penalizat in urma victoriei din Monaco. Oare sa fie strategia adoptata de Ferrari ataca ca sa nu fi atacat?

Helmut Marko a admis si el ca este multumit cu locurile 2 si 3 din Monaco si ca nu doreste ca Nico Rosberg sa fie penalizat insa sunt mai multe probleme cu testele efectuate de constructorul german – desi ei au admis ca au refuzat echipa Pirelli inca de anul trecut pentru efectuarea unor teste – si una ar fi pe langa avantajul beneficiat de Mercedes in cunoasterea pneurilor ce vor fi disponibile la Montreal si faptul ca acestia au folosit alte motoare noi si astfel se depaseste numarul de 8 motoare la cat are dreptul un pilot pe parcursul unui sezon. El vrea ca si Red Bull sa se faca teste inaintea cursei de la Silverstone si sa ajunga astfel sa anuleze avantajul obtinut de Mercedes care oricum vor mai beneficia de acest avantaj inca o cursa, adica la Montreal.

Echipa Ferrari a confirmat ca Felipe Massa a avut o problema la suspensia fata a masinii sale si aceasta ar fi cauza accidentului suferit de acesta in timpul cursei din Monaco. Ce ni se pare evident este faptul ca roata fata stanga in momentul franarii are un unghi nefiresc in momentul antrenamentelor cu numarul 3 despre care echipa a lasat sa se inteleaga ca este vina lui Felipe. Mai jos filmuletul si daca este asa atunci nici unul dintre accidente nu a fost din cauza pilotului.

 

Lewis Hamilton a raspuns criticii lui Sebastian Vettel – ce a declarat ca la startul din Monaco se astepta sa vada doua sageti argintii dar a vazut in fata lui doua autobuze la ritmul pe care l-au impus – si a spus ca este usor pentru triplul campion mondial sa vorbeasca asa fiindca in ultimii 4 ani a beneficiat de cea mai buna rapida masina si ca victoriile sale au fost facile. Britanicul este convins ca si Mercedes sunt in drumul lor spre succes.

Sebastian Buemi este raspunsul pentru ritmul rapid din calificari pe care l-au avut cei de la Red Bull la Monaco dupa problemele avute Joi cand au fost la circa o secunda de cel mai bun timp al zilei. Pilotul elevetian a parcurs Vineri in simulator 400 de ture pe circuitul din Monaco si a gasit solutii de imbunatatire a aerodinamicii masinii si a sosit Sambata dimineata pe aeroportul din Barcelona cu doua bagaje mari ce contineau doua aripi fata nou proiectate pentru monoostul RB9 care astfel a castigat o secunda pe tur.

Michael Schumacher a condus pe circuitul de la Nurburing saptamana trecuta cu ocazia unui eveniment de promovare si mai jos un filmulet de pe masina germanului.

Un comentariu

  1. Post By daniel

    Kamui Kobayashi a facut un test la Maranello insa cu monopostul din 2010/ sursa http://www.formula1.com/news/headlines/2013/5/14614.html. In cazul lui Massa inainte de sicana de la piscina deja roata stinga fata avea o pozitie ciudata (nu era aliniata cu cea din dreapta). Probabil a atins barierele de pe margine, ceea ce echipa putea sa vada „on board”.

Comments are closed.