Aripa spate mobila (DRS) va putea fi folosita inainte de acul de par de pe circuitul german. Punctul de detentie, care masoara daca sau nu masina din spate este la mai putin de o secunda de cea din fata va fi plasat la iesirea din virajul 4, activarea facandu-se 260m mai departe. Aripa poate sta deschisa pe lungimea liniei numita Parabolika care duce in virajul cu numarul 6 unde este un ac de par.
Cum circuitul din Hockenheim alterneaza cu cel din Nurburing, aripa spate mobila, sistemul in sine nu a mai fost folosit, in 2010 cand s-a alergat in Germania pe acest circuit nu era introdus sistemul de catre FIA (Federatia Internationala de Automobilism) . De asemnea nici pneurile Pirelli nu au mai fost folosite pe acest circuit. Sunt multe informatii de strans in ziua de Vineri, cand incepand cu ora 11 incep primele antrenamente. In plus Pirelli doreste sa aduca inca o varianta de pneuri tari, de uscat pentru a fi testate de catre echipe in ziua de Vineri.
Probabil ca vor fi niste sesiuni de antrenamente mai animate decat de obicei. Asta daca si vremea va permite, ultimele predictii fiind de ploaie pentru Vineri si Sambata.