FIA a facut public zonele unde se va putea folosi aripa spate mobila (DRS) in cadrul Marelui Premiu din Australia.
Pilotii vor putea folosi aripa spate mobila de-a lungul a doua linii drepte consecutive, linii ce se sfarsesc in virajul 1 si virajul 3. Va exista insa un singur punct de detectie pentru cele doua zone si acesta este la intrarea in virajul cu numarul 14.
Jenson Button a declarat legat de acest subiect urmatoarele: „personal cred ca potentialul celei de a doua zone va fi un beneficu real. Anul trecut de-a lungul liniei de start nu a fost suficient pentru a realiza depasiri si cred ca vom reusi acest lucru mai ales pe a doua linie dreapta unde vom folosi aripa spate mobila.”
Anul trecut doua zone DRS au fost folosita in Canada, Valencia si Abu Dhabi, primele doua avand un singur punct de detectie in timp ce ultimul circuit mentionat a avut doua puncte de detectie.
Nu sint de acord cu Jenson. Pe linia dreapta de la start-sosire e mai usor de depasit decit dupa curba nr.2. La sfarsitul liniei start-sosire e un fel de curba dubla in forma de S care nu iti permite sa te apropii prea mult de cel din fata ta fara a risca sa dai in el.