Problema costurilor ar putea încheia discuțiile de relaxare a „restricţionării”

Rivalii Mercedes „presează la greu” în spatele scenei pentru și mai multă libertate la îmbunătățirile de design.

Toto Wolff spune că echipele care se luptă în F1 ar putea fi victime, dacă relaxarea restricţiei de dezvoltare a motorului devine un succes.

În timp ce Mercedes continuă să domine cu totul în primul sezon al erei V6 turbo, în spatele scenei discuțiile s-au transformat în acţiuni pentru a permite rivalilor Ferrari și Renault să lupte pentru a-i putea prinde din urmă.

În scopul de reducere a costurilor, F1 operează sub reguli stricte de omologare a motoarelor, mai frecvent menționate ca o „restricţionare”, care afectează grav limitele de dezvoltare a performanțelor.

În conformitate cu normele existente, factorii de decizie ai constructorilor de motoare vor fi capabili de a schimba până la 48 la sută din „unităţile de putere” proiectate în 2014 înainte de următoarea preomologare din 2015.