Force India sunt increzatori ca problemele tehnice pe care le-au avut in Malaezia sunt in trecut si ca in China vor arata adevaratul lor potential. Ei ar fi putut fi si in Sepang cu ambii piloti in puncte insa au avut probleme la schimbarea rotilor cu ambele masini. Piloti sunt increzatori ca in China vor fi mai buni decat au fost in Australia.
F1 Manager: si noi credem ca mai au ceva de aratat cei de la Force India si le dorim succes.
Christian Horner spune ca stabilitate Formulei 1 va fi asigurata de stabilitatea regulilor si nu de acordul de control si reducere a cheltuielilor care din contra poate creea tensiuni asa cum a creeat si in trecut. El spune ca de 5 ani de zile se tot discuta despre restictionarea costurilor si inca nu s-a ajuns la un acord, el numind acesta cel mai greu lucru dn lume: sa controlezi cat si cum cheltuie o companie banii.
F1 Manager: aici cam are dreptate dl. Horner.
Fostul pilot de Formula 1 Allan McNish spune ca neoficial Lewis Hamilton este pilotul numarul 1 al echipei Mercedes. El spune ca cel mai rapid pilot pe un singur tur este Hamilton si ca nu va fi surprins daca acesta il va invinge pe Rosberg in calificari iar cei de la Mercedes l-au luat in brate si il vor sustine sa castige campionatul pe britanic.
F1 Manager: nu suntem de acord aici din mai multe motive. Schumacher nu a fost avantajat la Mercedes in fata lui Rosberg, iar Nico este german la o echipa germana lucru deloc de neglijat. Credem insa ca neoficial Mercedes vor fi primii care vor alege un pilot favorit daca situatia din clasament o va impune. Primii dintre cei care nu au ales deja.
Martin Whitmarsh a declarat ca aceasta pauza de 3 saptamani a fost binevenita pentru echipa sa si ca cest lucru se va vedea in China. El a spus ca si-au ascutit punctele tari si au lucrat mult la a imbunatatii ceea ce nu a mers bine in primele doua curse iar potentialul monopostului McLaren MP28 este unul ridicat.
F1 Manager: ne place sa il creedem pe Martin si speram sa faca o figura cat mai frumoasa in China.
Eric Boullier a spus ca nu are nimic sa reproseze pneurilor Pirelli si in acelasi timp el s-a alaturat corului criticilor adresate lui Vettel declarand ca orice angajat este penalizat de compania sa daca nu respecta regulile pentru mai putin decat a facut Vettel in Malaezia si ca el se asteapta la masuri din partea conducerii Red Bull.
F1 Manager: Boullier nu se asteapta la nimic, declaratiile sale sunt doar un mijloc de a pune presiune si mai mare pe lipsa de stabilitate a echipei Red Bull.
O intrebare pentru f1manager.ro.
Crezi ca a gresit Whitmarsh cand l-a luat pe Perez?
Da. Am spus-o inca de anul trecut. Cel putin graba cu care s-a facut a fost de neinteles. Erau piloti liber ca si Kovalainen care reamintim ca a fost pana acum cel mai bun competitor intern al lui Hamilton in calificari. Era disponibil intr-oa numita masura Schumacher. Sutil. Hulkenberg.
Multumesc pentru raspuns. Cam asta e si parerea mea doar ca la Schumacher, Sutil, Hulkenberg i-as da un o sortare inversa.