Iata ca articolul nostru a avut un prim raspuns. Speram si in altele.
Acest articol a fost trimit de dl. Atanasiu Daniel.
Kimi Räikkönen a revenit in fruntea clasamentului in ultima zi de teste pe Circuitul Jerez , înregistrând cel mai bun timp al săptămânii de 1 : 20.841 pe cauciucuri de compus Soft . Cu o oră și jumătate timp rămas , finlandezul a făcut trecerea la cauciucurile de compozitie soft punând o secundă între el și restul pilotilor. Sebastian Vettel a fost singurul pilot care a coborat sub timpul de 1m20s în timpul testelor din aceasta saptamana.
Lewis Hamilton și Mercedes au continuat trendul de completare al celui mai mare număr de ture , în ciuda faptului ca a pierdut o ora de mers în mijlocul zilei , după o rotire pe circuit. Incepatorul de la Toro Rosso, Max Verstappen , care aproape s-a alăturat lui Räikkönen , Ericsson și Hamilton peste marcajul de 100 de ture , a fost următorul in clasament, în timp ce Williams cu Felipe Massa s-a plasat al cincilea .
După două zile de teste, Pastor Maldonado si Romain Grosjean au terminat primii sai kilometrii in noul Lotus , adunand 53 de turure înainte de a avea o problemă la unitatea de putere. Daniil Kvyat suferit un alt început provocator la Red Bull, oprit în ora de deschidere din cauza unei probleme ERS , dar mecanicii au fost capabili să o rezolve si să-l trimită înapoi .

va fi foarte interesant sa vedem vitezele de top atinse cel putin pe circuitul de la barcelona.acolo macar putem sa ne facem o impresie preliminara cu privire la puterea motorului.
anul trecut mercedes a dominat si din punct de vedere aerodinamic si din punct de vedere al uzurii pneurilor.cum e posibil sa fi gasit metoda prin care nu isi uzeaza pneurile asa de mult ca si competitorii sai si reusesc sa faca un numar mai mare de tururi pe stint cu ambele compozitii?