Paul Hembery directorul Pirelli pe partea de Formula 1 a spus pentru Autosport: “niciodata noi nu am dorit sa fie 4 opriri la boxe intr-o cursa, asa ca vom face schimbari in ceea ce priveste constructia pneurilor”.
El a adaugat: „vom lua unele elemente din constructia pneurilor din 2013 dar si din constructia lor din 2011 si din 2012 produse ce au mers asa de bine in aceea perioada. Vrem sa mergem inapoi si sa avem doua sau trei opriri pe cursa. Actualele pneuri sunt stresate mult prea mult si probabil ca noi am subestimat performanta masinilor fiindca nu putem testa cu masinile actuale si tot ce avem la dispozitie este un monopost Renault din 2010, masina ce este mai lenta cu 4 sau 5 secunde pe tur decat o masina actuala de F1 in ziua de Duminica.”
„In prezent vedem o apasare aerodinamica pe partea spate mult mai pronuntata decat in 2012 cand exista eliminarea gazelor prin spatele masini”
„Asadar a fost o combinatie de factori care au mers impreuna. Nu dorim sa facem schimbari prea multe si prea dramatice si nu vrem sa penalizam acele echipe care au luat o directie de dezvoltare a masinilor ce tine cont de pneuri. In acelasi timp trebuie sa facem ceva sa imbunatatim situatia. Esecurile in ceea ce priveste pneurile au fost spectaculoase in mod vizibil si chiar daca cauciucul a ramas la locul lui acest tip de cedare nu a mai fost in F1 si a fost ceva ce nu ne place. Au ajutat si opinile din mass-media care a influentat ceea ce suporterii Formulei 1 gandesc despre pneuri” a incheiat Hembery.
Luni el a declarat: „daca vom face schimbari la pneuri lumea va considera ca o facem in mod special pentru Red Bull”.
Michael Schmidt corespondentul Auto Motor und Sport a spus: „aceasta schimbare vine fiindca pneurile in special cele de pe spate nu se incalzesc asa de mult si acest lucru ar putea fi o salvare pentru echipe ca McLaren, Sauber si Williams si cu siguranta ii va ajuta pe cei de la Red Bull si Mercedes. Schimbarile vor fi totusi minore pentru a nu supara prea mult echipele Lotus si Ferrari”.