Selecţile pentru cursa din Japonia

Mai jos gasiti selectiile facute de jucatorii F1 Manager pentru cursa de maine ce va incepe de la ora 8 dimineata. Pentru grupa 1 domina alegerea lui Hamilton, iar in cea de a doua a lui Vettel, am spune noi in mod ciudat, deoarece Vettel este penalizat cu 3 pozitii si va pleca de pe

Continue Reading →

Predicţia pentru cursa din Japonia

Pe circuitul din Japonia piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 53 de tururi a câte 5807m/tur, iar turul la începutul cursei se va cronometra cu aproximativ 1’40 in conditii de circuit uscat iar distanţa totală a cursei va însuma 307,471km. Accelerația la maxim: pe 70% din lungimea circuitului. Numărul de schimbari a treptelor

Continue Reading →

Predicția pentru cursa din Malaezia

In Malaezia piloții parcurg 56 de tururi a câte 5543m iar turul în medie se va parcurge – estimează F1 Manager în condiții de pistă uscată– cu circa 1:37.000 distanţa totală a cursei va însuma 310,408km. Distanta de la start pana la primul viraj: 660 m. Acceleratia la maxim: pe 65% din lungimea circuitului Cea

Continue Reading →

Post cronica cursei de la Singapore

Pilotul Mercedes, Nico Rosberg câștigă tactic Singapore Grand Prix, care și-a păstrat recordul de 100% al aprițiilor safety-carurilor după un incident la start care a influențat strategia doar pentru o mână de competitori. Singapore este o cursă care a fost câștigată de cele mai multe ori de ocupantul pole-position iar Rosberg a continuat acest model

Continue Reading →

Predicţia pentru cursa de la Singapore

Pentru singura cursă nocturnă cu adevărat din calendar, găzduită de uimitorul decor stradal din Singapore, pneurile ultrasoft Pirelli Mov se reîntorc după cursa din Austria, împreună cu cele supersoft și soft. Cele mai usoare trei compoziții ale gamei Pirelli au fost selectate pentru a face față solicitărilor unice de pe circuitul stradal Marina Bay: un

Continue Reading →

Post cronica cursei de la Monza

Pilotul Mercedes, Nico Rosberg a câștigat Marele Premiu al Italiei pornind de pe poziția a doua a grilei și având o strategie cu o singură oprire – care s-a dovedit și în ultimii ani strategia câștigătoare – pornind pe pneurile P Zero Galben soft și schimbând apoi pe P Zero Alb medium la jumătatea cursei.

Continue Reading →

Max Verstapen

Vom vorbi astazi despre tanarul pilot Max Verstapen si asteptam si opinile cititorilor nostri despre comportamentul sau pe pista si in afara el. In opinia noastra, Max Verstapen este un pilot foarte talentat, ambitios, rapid si indraznet. Depasirile pe care le-a facut in Formula 1 arata clar ca Max nu este doar indraznet sau obraznic

Continue Reading →

Predicţia pentru cursa de la Monza, Italia

Pe circuitul din Italia – Monza – piloții vor parcurge în timpul cursei de Dunminiă 53 de tururi a câte 5793m/tur, iar turul la începutul cursei se va cronometra cu circa 1’25.000 in conditii de circuit uscat iar distanţa totală a cursei va însuma 306,72km. Accelerația la maxim: pe 77% din lungimea circuitului. Numărul de

Continue Reading →

Cronica cursei de la Spa, Belgia

Pilotul Mercedes, Nico Rosberg a câștigat cursa plină de incidente a Marelui Premiu al Belgiei după ce a pornit din pole-position. Cursa a fost influențată de o lungă perioadă sub steag roşu la începutul său. Toate cele trei compoziții de pneuri disponibile au fost văzute la startul acestui grand prix: medium, soft și supersoft. Hamilton

Continue Reading →

Predicţia pentru cursa de la Hockenheim, Germania

Circuitul din Hockenheim alternează odată la 2 ani prezenţa sa în Formula 1, fiind un circuit în care sunt avantajate echipele cu tracţiune superioară şi frâne bune. La Hockenheim piloţii parcurg 67 de tururi a câte 4574m însumând o distanţă totală de 306,45km. Pe acest circuit întalnim numai 17 viraje, dintre care numai 2 sunt

Continue Reading →