Paddy Lowe nu este de acord cu îmblânzirea regulilor privind consumul de combustibil

Cand a fost intrebat de posibilitatea ca din 2015 sa creasca cantitatea de combustibil permisa in monopost diretorul tehnic al echipei Mercedes Paddy Lowe a declarat: „Nu cred ca are sens. In F1 este vorba de a oferi o anumita tehnologie si a fixa niste tinte greu de atins. As spune ca 100kg de combustibil pentru o cursa este o cantitate bine gandita si ca nu fost stabilita la intamplare.”

„De fapt pentru unele echipe este greu de atins aceasta tinta dar va trebuii ca si ele sa ajunga aici. F1 doreste sa impingi tehnologia pana la limita si dincolo de limita. Si asta noi cu totii trebuie sa facem. Deci a da inapoi anul viitor este absurd. Daca ar trebuii modificat ceva poate ca ar trebuii ca la anul sa mai fortam obiectivele si ar trebuii sa alergam cu doar 95kg. Acesta a fost ideea initiala.

1397133973

Legat de pretentiile Ferrari care doreste modificarea regulamentului, britanicul declara: „Au fost lucruri despre care s-a discutat zilele acestea care sunt complet nerealistice si pe care eu nici macar nu le inteleg. Prima sugestie a fost ca avem nevoie de 110kg de combustibil. Dar a realizat cineva ca nu pot intra 110kg de combustibil in aceste masini? Apoi s-a spus haide sa facem cursele mai scurte. Va puteti imagina sa mergeti la public cu asemenea concepte? E ca si cand am spune ca atletii din ziua de azi nu sunt destul de pregatitit si vom face maratonul de 40km in loc de 42km.”

El a incheiat spunand: „Si anul trecut in Bahrain a trebuit sa salvam din combustibil si la fel si in acest an. Daca ceilalti nu pot sa fie eficienti – despre asta e vorba in Formula 1 – atunci nu pot avea rezultate bune.”

3 comentarii

  1. Post By Viorel Cristian

    „Nu cred ca are sens. In F1 este vorba de a oferi o anumita tehnologie si a fixa niste tinte greu de atins”- asta trebuie făcut pe piața auto unde și acolo există o competiție între constructorii auto, însă în F1 trebuie să existe putere și viteză.
    „F1 doreste sa impingi tehnologia pana la limita si dincolo de limita”- tehnologie care să ajute la micșorarea timpului de parcurgere a unui tur de circuit, nu o tehnologie care să micșoreze spectacolul și întrecând limita de răbdare a spectatorilor/telespectatorilor să micșoreze numărul de fani ai acestui sport Formula1, sau altfel spus să afecteze negativ clientela acestui sport. Unde nu-i clientelă vai de vânzare, unde nu-i vânzare vai de profit și unde nu-i profit vai de numărul angajaților, de salariile lor sau chiar mai rău: vai de numărul echipelor și a piloților înscriși în acest sport.

  2. Post By Aligator

    Impune cineva unui maratonist ce cantitate de aer sa ,,consume,, in timpul unei curse?

    1. Post By daniel

      sau cata apa sa bea in timpul maratornului :)

Comments are closed.