Pirelli organizează optsprezece zile de testare în 2022 pentru a-și testa anvelopele pentru 2023. Acest lucru nu îi va aduce la numărul maxim de teste pe care le este permis să le facă, dar practic nu mai este loc în calendarul F1.
Pirelli are un termen maxim de 25 de zile de la FIA pentru a testa noile anvelope pentru sezonul viitor. Dar din cauza calendarului aglomerat din acst sezon, cu 23 de curse, nu este ușor. Zilele de teste Pirelli sunt cel mai ușor de organizat după un Grand Prix, dar cu curse consecutive, multe circuite renunță să mai facă acest lucru.
Silverstone și Circuitul de Barcelona-Catalunya sunt cele două circuite prin excelență pentru a testa noile anvelope, dar în spatele ambelor curse va fi un alt GP. Potrivit Motorsport.com, Pirelli a găsit în sfârșit cinci circuite unde pot avea loc teste: Imola (după GP-ul Emilia Romagna), Mugello (după GP-ul Canadei), Red Bull Ring (GP Austria), Hungaroring (GP-ul Ungaria) și Monza (după GP al Italiei).
Marți, 26 aprilie, AlphaTauri, Alfa Romeo și Alpine vor începe cu o zi de teste pe circuitul de la Imola. O zi mai târziu, Ferrari va concura alături de Alfa Romeo și AlphaTauri. Următoarea zi de teste va fi până pe 24 iunie. Apoi Ferrari va intra acțiune vineri la Mugello, după weekendul de cursă din Canada.