Ce s-a întâmplat cu Bottas la simulările pentru Baku

Directorul tehnologic al Mercedes, Mike Elliott, a dezvăluit că o configurare defectuoasă a lui Valtteri Bottas la MP al Azerbaidjanului a fost alegerea pilotului.

Bottas s-a luptat intens la Baku, calificându-se doar pe locul 10, a căzut pe locul 12 până la sfârșitul cursei, pentru a coborî pe locul șase în clasamentul piloților. Dificultățile finlandezului au fost evidențiate de ritmul coechipierului său, Lewis Hamilton, cu o setare a forței de forță reduse. Campionul de șapte ori a ratat podiumul.

Referindu-se la diferențele dintre mașini, Elliott a răspuns: „Ei bine, configurările au fost destul de similare, probabil cea mai mare diferență a fost aripile mașinilor pe care le conduceau. „Deci, cum și de ce am ajuns în această poziție? Ei bine, aceasta a fost alegerea lui Valtteri, de a conduce aripa respectivă și a făcut asta pentru că a simțit că ar fi mai rapid pentru el!”

„Ceea ce trebuie să înțelegeți este că Baku e un circuit dificil „, a explicat Elliott. El spune că e mai important ca Valtteri să fie mulțumit de mașina sa, că s-a simțit încrezător în mașina sa, „și mai puțin diferența mică pe care simularea a anticipat-o în performanța finală”.